AMMA – Algebraiczne podejście do kształtowania „znaku minus” w matematyce szkolnej

Od początku września 2022 do końca września 2023 nasza szkoła współpracowała z Uniwersytetem Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w ramach międzynarodowego projektu AMMA – Algebraiczne podejście do kształtowania „znaku minus” w matematyce szkolnej.

Projekt dotyczył dodawania i odejmowania liczb całkowitych oraz sum algebraicznych. Są to tematy, których realizacja jest obowiązkowa w klasach 7-8 – zadania projektowe opierały się na wykorzystaniu konkretnej metody (żetonów) do wprowadzenia/utrwalenia wymienionych zagadnień, a następnie opisania przeprowadzonych zajęć i sformułowania wniosków (przydatność metody, atrakcyjność, zalety i wady).

Otrzymaliśmy podziękowania i wysoką oceną z Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej za realizację projektu na lekcjach matematyki. Poniżej fragment listu:

„Z przyjemnością informuję, że projekt AMMA 2022-1-PL01-KA210-SCH-000084007 finansowany z programu Erasmus + został bardzo wysoko oceniony przez międzynarodowych ekspertów, uznany za SUKCES i za tzw. przykład dobrej praktyki stwierdzając w konkluzji: „Z przyjemnością informujemy, że Państwa projekt został uznany za przykład dobrej praktyki i może służyć innym instytucjom jako źródło inspiracji.

Szczególne podziękowanie składam na ręce Pani mgr Pauliny Molędy-Krupnik, która samodzielnie udźwignęła ciężar merytoryczny tego projektu!”. 

Gratulujemy naszej pani Paulinie!!!

Skip to content